Cos de cumparaturi

0 item 0,00 Lei

My Cart -

0 item
Categorii

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne trimiti un email pe adresa vanzari@solutions4all.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0731.335.200.

Am primit coletul incomplet. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului printr-un email la vanzari@solutions4all.ro sau la telefon: 0731.335.200. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, la telefon: 0731.335.200.  Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Pot achita o comanda in rate?
Nu. Comanda se achita integral.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi pe email vanzari@solutions4all.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.